Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

از سومین سالگرد تسلط امارت اسلامی بر افغانستان در کاپیسا تجلیل گردید

خبرگزاری پیگرد _ ولایت کاپیسا
نوشته شده توسط: فرزادخموش
چهار شنبه ۲۴ اسد ۱۴۰۳

صبح امروز از ۲۴ اسد سالروز تسلط امارت اسلامی بر افغانستان طی همایشی با اشتراک مسوولان محلی، علما، فرهنگیان، بزرگان، جوانان و برخی از باشندگان ساحات مختلف کاپیسا درمرکز این ولایت گرامیداشت صورت گرفت.

این همایش با نمایشات ورزشی و رژه نظامی نیروهای امنیتی آغاز و با سخنرانی مقامات و علما در تالار بزرگ مقام ولایت کاپیسا واقع شهر محمودراقی به پایان رسید.

درین همایش مسوولان محلی درمورد مجاهدت و کارنامه های چندین دهه مردم افغانستان و تسلط دوباره امارت اسلامی بر این کشور صحبت نموده یاد آور شدند که در سه سال گذشته امنیت سراسری در کشور تامین بود، کارهای انکشافی در همه جا انجام شده و هنوزهم درحال جریان است و امیدوارهستیم که در سال های آینده نیز کارهای خوبی را از هر لحاظ برای مردم افغانستان انجام بدهیم.

درهمین حال برخی از اشتراک کننده گان ضمن صحبت درمورد کار و فعالیت های سه ساله امارت اسلامی، از مسوولان حکومتی خواستند تا مردم داری خود را حفظ نموده و آنها را از خود راضی نگهدار دارند چون مردم هستند که حکومت ها تشکیل میگردد.

آنها همچنان تاکید نمودند که امارت اسلامی باید آنچه نیازمندی مردم است با طرح و تنظیم برنامه های معقول و دوامدار مرفوع ساخته و مسوولیت دولت‌داری خود را در قبال مردم و جامعه ادا نمایند.

قابل ذکر است که سه سال پیش در ۲۴ اسد سال ۱۴۰۰ خورشیدی، امارت اسلامی بر افغانستان حاکم شد که از آن زمان تا اکنون هیچ کشوری این حکومت را به رسمیت نشناخته است.

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.