Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

از پانزدهم اگست؛ سومین سالروز به قدرت رسیدن امارت اسلامی افغانستان، با حضور داشت هزاران تن طی یک گردهمایی در ولایت سمنگان تجلیل و بزرگداشت به عمل آمد.

خبرگزاری پیگرد:ولایت سمنگان
نوشته شده توسط:فضل رحمان ساعی
چهارشنبه ۲۴ اسد ۱۴۰۳

این برنامه که در چمن مرکزی و کوچه مخابرات  شهر ایبک برگزار شده بود در آن سخنرانان پیروزی مجاهدین امارت اسلامی یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای ملت  افغانستان عنوان بوده و از جان‌فشانی‌های مجاهدین در برابر آمریکاو متحدانش به نیکی یاد نمودند.

از سوی هم مولوی فیروز الدین منیب رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت سمنگان در این محفل، پیروزی امارت اسلامی را نمایانگر قدرت و استقامت انسانی دانسته افزود که مجاهدین که در برابر چالش‌ها، با ایمان و عزم راسخ بیست سال تمام جنگیدند و بلاخره به این موفقیت‌های بزرگ دست یافتند

در پایان این جشن شماری از شاگردان مکاتب و مدارس، و  ورزش کاران  به خاطر استقبال از این روز ارزشمند و تاریخی هر کدام به نوبه خود نمایشات را را جهت درخشش و زیبایی محفل اجرا نموده که مورد استقبال گرم حاضرین قرار گرفتند.

گفتنی‌ست که امارت اسلامی در پانزدهم اگست سال 2021 میلادی، پس از بیست سال مبارزه در برابر نیروهای خارجی به‌رهبری امریکا، در افغانستان به قدرت رسید.

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.