Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

عالمان اهل تشیع : امارت اسلامی  باید عدالت اجتماعی را در حکومت داری  خود مدنظر بگیرندشماری از عالمان اهل تشیع به مناسبت سومین سال پیروزی امارت اسلامی بر افغانستان می‌گویند که حکومت باید عدالت اجتماعی را در حکومت داری  خود مدنظر بگیرند.

خبرگزاری پیگرد:افغانستان
نوشته شده توسط محمد محمدی
پنجشنبه ۲۵ اسد ۱۴۰۳

سید حسینی مزاری، مسوول مرکز فرهنگی تبیان روز  چهارشنبه در یک همایشی تحت عنوان ” بایدها و نبایدهای پاسداری از دست آورد بزرگ جهاد” در کابل گفت که حکومت سرپرست افغانستان باید در حکومت داری عدالت اجتماعی را مدنظر بگیرد تا اخوت و برادری در بین اقوام حفظ شود.

مزاری افزود که ا.ا باید در قسمت آموزش و تحصیل توجه‌ جدی نماید تا حکومت اسلامی در افغانستان پایدار بماند و زن و مرد این کشور با سواد شوند.

او بیان داشت که دین اسلام پیام‌آور عدالت، رعایت حقوق انسانی و دین مهربانی است و مسلمانان باید سیرت پیامبر بزرگ اسلام را الگو زندگی شان قرار دهند.در همین رابطه، یار محمد رحمتی، مسوول دفتر مرکزی تبیان گفت مقام‌های امارت  اسلامی  باید در راستای عدالت اجتماعی گام‌های استوار بردارد تا مردم خود را در حکومت شامل بدانند.

از سوی هم، مقام‌های حکومت سرپرست افغانستان از سومین سال پیروزی امارت اسلامی در کشور تجلیل نموده و تاکید کردند که امارت اسلامی تلاش‌های جدی را برای تقویت نظام شرعی و از بین بردن همه تعصبات قومی و زبانی آغاز کرده است.

از سومین سالروز به‌قدرت رسیدن امارت اسلامی در حالی تجلیل می‌شود که هیچ کشوری تا هنوز حکومت سرپرست را به رسمیت نشناخته است اما امارت اسلامی از این روز به شکل گسترده ای با رژی نظام در تمام ولایت های کشور تجلیل به عمل اورد.

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.