Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

جاپان ۲ آلمان ۱ ادامه قدرت نمایی تیم های آسیایی در جام جهانی !


خبرگزاری پیگرد: جهان
گزارش :محمد محمدی
چهارشنبه ۲قوس۱۴۰۱

در چهارمین روز بازی های جام جهانی فوتبال قطر دو تیم آلمان و ژاپن به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه این جاپان که توانستند آلمان را مغلوب خود کند .

در دومین بازی روز چهارم جام جهانی دو تیم آلمان و ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند تا اولین بازی گروه خود را انجام دهند. تیم ملی آلمان بازی را پرفشار آغاز کرد و جاپانی ها به لاک دفاعی فرو رفتند اما به مرور توانستند از فشار حریف کم کنند و حتی روی یک ضدحمله به گل برسند که این گل توسط داور به دلیل آفساید، مردود اعلام شد. در ادامه مسابقه تیم ملی آلمان به خوبی توانست سه موقعیت حساس را خلق کند اما هر بار دروازه‌بان و مدافعین جاپان توانستند به خوبی دروازه خود را بسته نگه دارند. با این حال فشار آلمان از جناح چپ بالاخره به ثمر نشست و راوم موفق شد یک پنالتی به دست بیاورد و نهایتاً گوندوگان موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند. در ادامه آلمان باز هم حمله کرد و حتی یک گل دیگر نیز به ثمر رساند که آفساید اعلام شد. نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.
در نیمه دوم تیم ملی آلمان رویکرد خوب خود را حفظ کرد و همچنان سوار بر بازی ادامه داد. بازی در نیمه دوم تعادل بیشتری داشت و آلمان و جاپان هر دو به خوبی موقعیت‌های متعددی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند اما هر بار عملکرد خوب مدافعین آلمان و گلر جاپان، باعث شد تا مسابقه با همان یک گل ادامه یابد. دو تعویض مهم توسط ژاپن باعث شد تا روند بازی خیلی زود به سود نماینده آسیا تغییر کند و دوان گل مساوی بازی را به ثمر برساند. با این گل جاپان روحیه بیشتری گرفت و توانست فشار خود روی دروازه آلمان را بیشتر کند و به این ترتیب با استفاده از غفلت شلاتربک، ژاپن به گل دوم خود نیز رسید. پس از به ثمر رسیدن گل دوم ژاپن، تیم ملی آلمان تلاش زیادی کرد تا بتواند به بازی برگردد ولی هیچ یک از موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشد تا در نهایت، سامورایی‌ها در گام اول خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یک پیروزی مهم و ارزشمند کسب کنند.
پیش از این در ساعت 04:30 به (وقت افغانستان ) کرواسی به مصاف مراکش رفته بود که این بازی  تا پایان ۹۰ دقیقه گلی به همراه نداشت و دو تیم امتیازات را با هم تقسیم نمودن .

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.