Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

۵۵۰ خانواده ی بی بضاعت از سوی بنیاد خیریه شهدا مساعت صورت گرفت!

1 min read


خبرگزاری پیگرد:کابل-افغانستان
گزارش :فواد احمد نظری
جمعه ۲۹ دلو ۱۴۰۰

مسولان بنیاد خیریه شهدا بار دیگر برای ۵۵۰ خانواده بی بضاعت کمک کرد و آنها از کمک های مدوام شان برای خانواده های بی بضاعت خبر دادند.

مسولان بنیاد خیریه شهدا امروز جمعه(۲۹،دلو)در کابل گفتند: امروز جایی خوشبختی است که به تعداد ۵۵۰ خانواده بی بضاعت کمک صورت گرفت و ما در تلاش این هستیم تا روند توزیع کمک های خود را در سراسر کشور گسترش بدهیم .

مسولان این کمک ها را شامل سه قلم مواد خوراکی عنوان کردند،که این کمک ها شامل آرد، روغن و بوره میباشد که از سوی نهاد خیریه شهدا برای فقرا در کابل توزیع گردید.

آنها گفتند ما این کمک ها را از طریق پروسه شفاف و سروی خانه به خانه انجام دادیم و خانواده هایی که واقعا نیازمند بودند را درج لیست این نهاد ساختیم .

مسولان بنیاد شهدا تصریح کردند:کمک های که برای فامیل های بی بضاعت و فقیر توزیع گردیده از سوی افغان های مقیم کشور های خارجی صورت گرفته است چون مردم افغانستان درشرایط سخت و دشوار زنده گی دست پنجه نرم میکنند خواستند تا دست هموطن خود را بگیرند.
 
مسولین این بنیاد و مردم از موسسات خارجي و تجاران  ملی میخواهند که دیگر هم با مردم فقیر کمک کند تا مشکلات اقتصادی آنها حل گردد.

از سوی هم شمسیه یک تن از فامیل های بی بضاعت گفت در حال حاضر کشور ما در یک شرایط سخت اقتصادی قرار دارد و ما روز به روز در شرایط سخت اقتصادی روبرو میشویم ما از سازمان های کمک رسان و نهاد خیریه میخواهیم تا همیشه دست مردم افغانستان را بگیرند.

مبین احمد دیگر فامیل بی بضاعت گفت شرایط کنونی در کشور ما را سخت نگران ساخته است و زمینه کار برای ما مساعد نیست و در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفتیم و از امارات اسلامی افغانستان میخواهیم تا زمینه کار را برای جوانان مساعد نماید در غیر آن ما شاهد خروج جوان ها از کشور خواهیم بود .

بنیاد خیریه شهدا در حالی این کمک ها را برای خانواده های بی بضاعت در کشور توزیع کرد که چند روز قبل این بنیاد برای بیش از ۷۵۰ خانواده بی بضاعت در کابل کمک کرد.

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.