Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

رهبران عرب آمریکایی از «کامالا هریس» خواستند تا از سیاست‌های «جو بایدن» در قبال اسرائیل فاصله بگیرد

خبرگزاری پیگرد:جهان
شنبه ۱۴ میزان ۱۴۰۳
نوشته شده توسط خبرگزاری پیگرد

در یک نشست خصوصی با «کامالا هریس»، نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده، رهبران آمریکایی‌های عرب‌تبار از وی خواستند تا از سیاست‌های جو بایدن در قبال اسرائیل فاصله بگیرد.

به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، این نشست قبل از گردهمایی انتخاباتی هریس در شهر فلینت ایالت میشیگان برگزار شد. حامیان عرب آمریکایی در این نشست از هریس خواستند تا برای پایان دادن به جنگ در غزه اقداماتی جدی‌تر انجام دهد.

وائل الزیت، مدیرعامل گروه Emgage Action که به دنبال افزایش مشارکت سیاسی مسلمانان آمریکایی است، در گفت‌وگو با سی ان ان گفت: هریس در این نشست ۱۰ دقیقه‌ای هیچ قولی به آن‌ها نداد، اما تأکید کرد که او نیز خواهان پایان جنگ است و تمامی تلاش خود را در این راستا خواهد کرد. او همچنین متعهد شد که با جامعه عرب آمریکایی همکاری کند و به طور کامل به دغدغه‌های آن‌ها توجه دارد.

این رئیس گروه آمریکایی‌های عرب‌تبار افزود: هریس امیدوار است که اگر به پیروزی برسد، بتواند به محض تصدی ریاست‌جمهوری، اقداماتی در این زمینه انجام دهد.

سی ان ان در ادامه اشاره کرده است که دیدار هریس با رهبران گروه‌های عرب آمریکایی در شرایطی برگزار شد که ناامیدی نسبت به واکنش این نامزد دموکرات به تشدید تنش‌ها در لبنان و نگرانی‌ها درباره عدم تمایل کارزار وی به شنیدن صدای منتقدان در حال افزایش است.

این رسانه همچنین یادآوری کرد که بایدن در سال ۲۰۲۰ با اختلافی اندک در برابر رقیب جمهوری‌خواه خود، دونالد ترامپ، رأی ایالت میشیگان را به دست آورد. به همین دلیل، به نظر می‌رسد این ایالت در انتخابات آینده بار دیگر به میدان نبردی مهم تبدیل شود، به ویژه با وجود جمعیت قابل توجه عرب‌های آمریکایی در آن.

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.