Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

اینفلوئنسر معروف تیک‌تاک به اتهام قتل روان‌درمانگر بازداشت شد

خبرگزاری پیگرد:جهان
جمعه ۱۳ میزان ۱۴۰۳
نوشته شده توسط خبرگزاری پیگرد

یک تیک‌تاکر پرطرفدار آمریکایی با نام مستعار مستر پرادا (Mr Prada) به اتهام قتل ویلیام آبراهام، روان‌درمانگر ۶۹ ساله، دستگیر شده است.

تریون تامس، که بیش از ۴ میلیون دنبال‌کننده در تیک‌تاک دارد، در دالاس، تگزاس، زمانی بازداشت شد که سوار بر خودروی مقتول بود.

پلیس گزارش داده است که جسد ویلیام آبراهام روز یکشنبه در بتن روژ، لوئیزیانا، در حالی که در یک ترپال پیچیده شده بود، نزدیک بزرگراهی پیدا شد. خودروی او مفقود شده بود، اما پس از بررسی تصاویر دوربین‌های امنیتی، مشخص شد که تامس آخرین کسی بود که با خودروی مقتول دیده شده است.

پلیس اعلام کرد که آقای آبراهام به طور خشونت‌آمیز بر اثر ضربه شدید به سرش جان باخته است. تریون تامس ۲۰ ساله به اتهام قتل درجه دو و جلوگیری از اجرای عدالت دستگیر شده و در حال حاضر در دالاس، تگزاس، منتظر استرداد به لوئیزیانا است.

طبق گزارش‌ها، تامس تلاش کرد از دستگیری فرار کند و حتی خودروی پلیس را مورد حمله قرار داد. پلیس با بازرسی آپارتمان او در بتن روژ، شواهدی از درگیری خشونت‌آمیز، خون‌ریزی شدید، و یک سلاح یافت. همچنین، شاهدان گزارش دادند که تامس دیده شده بود که شیء پیچیده در ترپال آبی‌رنگ را به سمت خودروی مقتول می‌برد.

پلیس هنوز اطلاعاتی در خصوص رابطه میان تامس و آبراهام یا اینکه آیا تامس یکی از مراجعان وی بوده است، ارائه نداده است. تریون تامس، که چهره‌ای شناخته‌شده در تیک‌تاک است، ویدیوهایی در مورد موضوعات روزمره، مدرسه و روابط منتشر می‌کرد و طرفداران زیادی از جمله نوجوانان داشت.

براساس اطلاعات موجود در آگهی فاتحه، ویلیام آبراهام مشاور حرفه‌ای، سخنران انگیزشی، نویسنده، و معلمی بود که سابقه کار به عنوان کشیش کاتولیک را داشت و در برنامه‌های تلویزیونی محلی بتن روژ حضور پیدا می‌کرد.

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.