Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

حزب حراست اسلامی افغانستان بر حکومت همه شمول تاکید کرد …


حزب حراست اسلامی افغانستان از نظام جدید طالبان خواستار ایجاد حکومت همه شمول و تامین عدالت در کشور شد .

محمد اکبری، رهبر حزب حراست اسلامی افغانستان، امروز چهارشنبه( 22، جدی ) در یک نشست خبری گفت:با روی کار آمدن نظام امارات اسلامی در کشور بشترین آسیب را مردم افغانستان متحمل شدند. که طالبان باید روی تشکیل دولت فراگیر و همه شمول در کشور کار کنند.

آقای اکبری افزود:سیاست مداران نباید از جنگ پیشتبانی کنند اینها باید راه ی را برای حکومت همه شمول و تامین امنیت کشور تلاش کنند تا افغانستان از این بحران سیاسی و اقتصادی بیرون شود.
وی افزود:امارات اسلامی افغانستان باید روی سه موهرد اساسی مردم در کشور کار کنند تا دیگر ما شاهد عرج و مرج و انارشی در کشور نباشیم این موارد شامل برقراری امتیازات بین همه اتباع کشور،حل مشکلات معیشتی مردم افغانستان و اجرایی نمودن عدالت همه جانبه بین تمام اتباع کشور میباشد.

 و همچنان اکبری از مسولین امارات اسلامی خواست تا روی خواست های مشروع مردم افغانستان از جانب جامعه جهانی در حدود ارزشهای دینی و ملی را در نظر گرفته و به حکومت همه شمول اقدامات جدی نمایند و حقوق مردم افغانستان به خصوص زنان را که نیمی از پیکر جامعه را تشکیل میدهند مطابق ارزش های اسلامی و انسانی رعایت نمایند.

و در اخیر اکبری از کشور امریکا خواست تا پول های منجمند شده افغانستان را که در حقیقت سرمایه و ثروت ملی کشور است آزاد سازند تا دوباره زمینه ایجاد سهولتهای زنده گی را برای مردم کشور فراهم نمایند.
این در حالیست که از حکومت جدید امارات اسلامی بیش از چهارماه میگذرد اما تا حال هیچ کشوری حاضر نشده است تا حکومت شان را به رسمیت بشناسند.

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.