Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

برگزاری سمیناری تحت نام فرصت ها برای آینده درخشان جوانان در کاپیسا

خبرگزاری پیگرد – ولایت کاپیسا
نوشته شده توسط: فرزادخموش
یکشنبه ۱ میزان ۱۴۰۳

درین سیمینار که در مرکز کاپیسا برگزار شده بود، معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ، مسوولان محلی، روسای ادارات امارتی و تعداد کثیری از جوانان اشتراک داشتند.

مولوی کریم الله وثیق رئیس اطلاعات و فرهنگ کاپیسا درمورد برگزاری این برنامه‌ی گفت: این برنامه برای  شنیدن خواسته های جوانان تنظیم شده تا آنها بتوانند نظریات، پیشنهادات وخواسته های خود را آزادانه به  مسؤلین بازگو نموده و مسوول نیز درحل مشکلات جوانان اقدام عملی نمایند.

شیخ محمد یوسف راشد معین امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ که درین برنامه حضور داشت خطاب به جوانان کاپیسا گفت: چنانچه میدانید امارت اسلامی یک نظام عادلانه است وتوجه به تمام اقشار به ویژه جوانان دارد و آنها بالای نظام حق دارند تا برای شان کار صورت بگیرد.

در اخیر سیمینار، برخی از جوانان کاپیسا خواست ها و پیشنهادات خود را در رابطه به ایجاد زمینه های شغلی، فراهم نمودن کورس های آموزشی رایگان برای جوانان، مشکلات محصلین درقسمت لیله دانشگاه البیرونی،  نبود کمپیوتر درمکاتب و ایجاد کورس های آموزشی در  ولسوالی اله سای وتگاب، از به مقامات مطرح نمودند که  معین امور جوانان برای هرکدام پاسخ های معقول و قناعت بخش ارائیه نموده وعده سپرد تا به مشکلات شان رسیدگی خواهد شد.

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.