Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

برای ۳۰۰ خانواده نیازمند درولایت بدخشان ریاست هلال احمر مواد غذایی کمک نمود .

خبرگزاری پیگرد :ولایت بدخشان
نوشته شده توسط خاطره ستایش یفتلی
یکشنبه ۲۳ ثور ۱۴۰۳

در توزیع این مواد غذایی که مولوی وجه‌الدین مظهری ولسوال واخان حضورداشت، محمد عیسی جاهد، رئیس هلال احمر بدخشان گفت، به اثر سعی و تلاش ریاست عمومی هلال احمر کشور و همکاری هلال احمر کشور ترکیه برای ۳۰۰ خانواده‌ی پامیر خورد و کلان این ولایت مواد غذایی مساعدت نموده اند.

آقای جاهد افزود، از این کمک‌های غذایی ۱۵۰ خانواده در پامیر خورد و ۱۵۰ خانواده در پامیر کلان مستفید شده اند.

به گفته‌ی رئیس هلال احمر بدخشان، برای هر خانواده، یک بوری آرد ۵۰ کیلویی، یک بوری برنج ۱۰کیلویی،یک قوطی روغن ۵‌لیتره، ۵‌کیلو لوبیا، ۲کیلو شکر، نیم کیلو چای سبز، یک قوطی رب، دوکیلو مکرونی و ۳ دانه بیسکویت توزیع نموده اند.

مسوولان در ریاست هلال احمر بدخشان اطمینان می دهند، در راستای کمک رسانی به نیازمندان دیگر ولسوالی‌های این ولایت نیز از هیچ نوع سعی‌وتلاش دریغ نخواهند کرد و هم‌چنان در آینده‌ی نزدیک به باشندگان شماری از ولسوالی‌های بدخشان  کمک‌های غذایی و غیر غذایی فراهم خواهند کرد.

قابل یاد آوریست، چندی قبل ریاست هلال احمر ولایت بدخشان، برای ۳۲۰ خانواده‌ی پامیر خورد و کلان نیز کمک‌های غذایی از قبیل آرد، برنج و روغن مساعدت نموده بود.

در همین حال، باشندگان پامیر خورد و کلان با ابراز خرسندی از کمک‌های هلال احمر بدخشان و کمک کشور ترکیه از حکومت و نهادهای امداد رسان خواهان کمک‌های بیشتر هستند.

پامیر منطقه‌ی دور افتاده ولایت بدخشان است که به نام بام دنیا مشهور است، در آنجا کشت و زراعت، میوه‌جات و سبزی‌جات نمی شود و شغل آنان تنها مالداریست.

پس این  کمک‌ها می‌تواند آنان را از فقر و تنگدستی نجات دهد.

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.