Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

156 تن از جوانان ولسوالی خلم ولایت سمنگان از مرکز انکشاف مهارت های دفتر اکتید سند فراغت به دست آوردند.

خبرگزاری پیگرد:ولایت سمنگان
نوشته‌شده توسط فضل الرحمن ساعی
شنبه ۱۵ ثور ۱۴۰۳
موسسه اکتید در چوکات برنامه های خویش، برنامه آموزشی را در سطح مرکز و ولسوالی های ولایت سمنگان به راه انداخته بود، که به تعداد 156 تن از جوانان ولسوالی خلم ولایت سمنگان بعد از 6 ماه آموزش سند فراغت بدست آوردند.

این برنامه که از طرف موسسه اکتید با هماهنگی مدیریت عمومی اطلاعات و فرهنگ ولسوالی خلم  در باغ جهان نمای این ولسوالی برگزار گردیده بود در آن مولوی فیروز الدین منیب رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت سمنگان در  مورد اهمیت علم و دانش صحبت نموده گفت: علم و دانش به عنوان مهم ترین پایه های توسعه و پیشرفت انسان در همه زمینه ها شناخته می شوند.
آقای منیب افزود: علم و دانش باعث افزایش کیفیت زنده گی و بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی شده و از موسسه اکتید به خاطر این اقدام و دست آورد سپاس گزاری نمود.


  سپس سید ضیا نوری مسول بخش تعلیم وتربیه موسسه اکتید در ولسوالی خلم صحبت نموده افزود: این نخستین دوره فراغت ازمرکز انکشاف مهارت های تجارتی جوانان بوده که در طی 6 ماه در بخش های زبان انگلیسی و کمپیوتر سند فراغت به دست آوردند.

در پایان برنامه جوانان که از مرکز انکشاف مهارت ها تجارتی فارغ شده بودند، توسط مولوی فیروز الدین منیب رئیس اطلاعات و فرهنگ سمنگان، مولوی ذبیح الله نورانی رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت بلخ ومسولین دفتر اکتید سند فراغت توزیع گردید.

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.