Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

ریاست اطلاعات و فرهنگ ولایت بدخشان، به مناسبت روز جهانی آزادی مطبوعات، بر حمایت جدی از رسانه‌ها و خبرنگاران محلی در این ولایت تاکید کرد.

خبرگزاری پیگرد :ولایت بدخشان
نوشته شده توسط خاطره ستایش یفتلی

تاریخ 1403/2/15

ذبیح‌الله امیری، رئیس این اداره، در پیامی به این مناسبت گفت که، رسانه‌ها و خبرنگاران از آزادی واقعی برخوردار اند و در روشنای قانون رسانه‌های همگانی می‌توانند به فعالیت رسانه‌ای خود ادامه بدهند.

آقای امیری، از رسانه‌ها و خبرنگاران در ولایت بدخشان خواست که بدون هیچ گونه ترس و ارعاب صدا، پیام و مشکلات مردم را بازتاب بدهند و به اطلاع‌رسانی معیاری بپردازند.

رئیس اطلاعات و فرهنگ بدخشان گفت:» ما در سطح حکومت محلی خود را متعهد به ارایه‌ی اطلاعات به خبرنگاران و رسانه‌ها می‌دانیم و از این روند حمایت می‌کنیم.«

با این حال، شماری از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در ولایت بدخشان، از حکومت محلی می‌خواهند که زمنیه‌ی دسترسی آنان به اطلاعات را بیشتر از پیش فراهم بسازد.

به گفته‌ی خبرنگاران محلی بدخشان، در برخی موارد برای دسترسی سریع به اطلاعات با مشکل روبرو اند و سخنگویان نهادها به موقع به آنان اطلاع‌رسانی نمی‌کنند.

این در حالی‌ست که، هم اکنون سه رسانه‌ی دیداری، ۱۱ رسانه‌ی شنیداری و دو رسانه‌‌ی چاپی به شمول فیض‌آباد در ولسوالی‌های کشم، بهارک و جرم ولایت بدخشان فعالیت می‌کنند.

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.