Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

کار بازسازی و داغ گیری 87 کیلومتر شاهراه عمومی سمنگان – بلخ و سمنگان پلخری آغاز شد.

1 min read


خبرگزاری پیگرد:ولایت سمنگان
نوشته‌شده توسط:فضل رحمان “ساعی ”
چهارشنبه ۲۲ سنبله ۱۴۰۲

مسوولان در ریاست فواید عامه ولایت سمنگان می‌گویند کار بازسازی و داغ گیری 87 کیلومتر شاهراه عمومی سمنگان- بلخ و سمنگان- پلخمری از سوی وزارت فواید عامه کشور آغاز شده است.

انجنیر رئیس آغا رئیس فواید عامه ولایت سمنگان می‌گوید که کار باز سازی و داغ گیری شاهراه های یاد شده به هزینه 32 میلیون افغانی طی مدت 90 روز کاری ترمیم و قیر ریزی خواهد شد.

در همین شماری از راننده گان این مسیر در صحبت با خبرگزاری پیگرد ضمن استقبال از کار داغ گیری و بازسازی این شاهراه ابراز خرسندی نموده می‌گویند با ترمیم این شاهراه مشکلات ترانسپورتی و خرابی جاده ها حل شده و دریوران به فکر آرام از این مسیر عبور و مرور می کنند.

نقیب الله که موتر مازدا دارد و در این مسیر مصروف دریوری میباشد می‌گوید از کار بازسازی این شاهراه خوشحال است او می‌گوید امیددارهستیم که این شاهراه درست داغ گیری و ترمیم کاری شود.

نعمت الله که باشنده اصلی ولایت کندز است می‌گوید : 13 سال است که در این مسیر دریوری می‌کند، او می‌ افزاید در منطقه کوتل رباطک ایبک ترکاری و میوه جات که به سمنگان می‌آورد از اثر خرابی جاده ها کیفیت خود را از دست و به قیمت پائین به فروش می‌رساند.

باید یادآور شد که شاهراه عمومی سمنگان- بلخ و سمنگان پلخمری از جمله بزرگ راه مواصلاتی در شمال کشور به شمار می‌رود که روزانه صدها موتر باربری و مسافربری از این مسیر عبور می کند.

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.