Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

بیش از سه ملیارد افغانی در پنج ماه سالجاری دربلخ عواید جمع آوری شده است…


خبرگزاری پیگرد:ولایت بلخ
گزارش :لیلما ناتوان
27 جدی 1400

از هفتۀ مالیه دهی درولایت بلخ در همایشی گرامی داشت بعمل آمد.
دراین همایش مولوی شیر محمد مستوفی ولایت بلخ گفت که درپنج ماه حاکمیت امارت اسلامی بیش از سه ملیارد افغانی در آن ولایت عواید جمع آوری شده است.
مستوفی بلخ در بارۀ جمع آوری عواید، چشمه های عایداتی، نحوه جمع آوری عواید و شفافیت در کارهای مستوفیت به حاضرین معلومات داد و گفت: کارمندان آن اداره با تمام صداقت، تعهد و تقوا در جمع آوری عواید تلاش می کنند.
وی گفت که از ماه سنبله سال روان تاکنون بیش از سه ملیارد افغانی از بخش های عایداتی که مربوط مستوفیت ولایت بلخ است جمع آوری کرده است.
مولوی نورالهادی ابوادریس معاون والی بلخ مردم را به همکاری با دولت در راستای حمایت اقتصادی تشویق کرد و گفت: باید هر کار ما برای رضای خدا و خدمت به مردم باشد و امروز اگر امارت اسلامی بعد از بیست سال کشور را از اشغال خارجی ها نجات داد به خاطرخدا و مردم وحمایت مردم بود و امروز نیز مردم باید امارت اسلامی را حمایت کنند ونگذارند که حکومت در برابر محاصره خارجی ها ضعیف شود.
مولوی ذبیح الله نورانی رییس اطلاعات و فرهنگ بلخ گفت: امروز مسوولیت تمام مردم افغانستان به خصوص نهاد های اقتصادی کشور است که با همکاری امارت اسلامی، کشور را از محاصره اقتصادی نجات دهند، به خاطری که امارت اسلامی دستاورد بیست سال جهاد مقدس مردم افغانستان، است و رسالت همۀ مردم است که به قدر توان در حمایت و به پا ایستاده شدن کشور تلاش کنند.
همچنان اسدالله اسدی رییس اتاق تجارت وسرمایه گذاری بلخ وچند تن دیگر مشکلات خویش را با مسوولان مستوفیت بلخ درمیان گذاشتند وخواهان حل چالش هایی که فرا روی آنان قرار دارد، شدند .

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.