Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

پنتاگون: همچنان با اسرائیل درباره حمله تلافی‌جویانه علیه ایران در تعامل هستیم

خبرگزاری پیگرد:جهان
جمعه ۱۳ میزان ۱۴۰۳
نوشته شده توسط خبرگزاری پیگرد

سبرینا سینگ، معاون سخنگوی پنتاگون، در پاسخ به گمانه‌زنی‌ها درباره حمله تلافی‌جویانه احتمالی اسرائیل علیه ایران، اظهار داشت: «ما قطعاً در حال گفت‌وگو با اسرائیل در خصوص واکنش آن‌ها هستیم.» وی تاکید کرد که ایالات متحده و اسرائیل به تعاملات و همکاری‌های خود در این زمینه ادامه خواهند داد و افزود که همکاری‌های امنیتی و نظامی دو کشور برای مقابله با تهدیدهای منطقه‌ای همچنان در جریان است.

سینگ از اظهار نظر دقیق درباره جزئیات این حمله احتمالی خودداری کرد، اما تصریح کرد که هماهنگی و تبادل اطلاعات بین دو کشور برای ارزیابی شرایط و اتخاذ تصمیمات مشترک در حال انجام است. وی همچنین به تعهد آمریکا در حمایت از امنیت اسرائیل اشاره کرد و گفت که هرگونه اقدام اسرائیل، تحت نظر و با مشاوره‌های مداوم با واشنگتن پیش خواهد رفت.

سخنگوی پنتاگون به تلاش‌های مشترک برای ایجاد ثبات در خاورمیانه و مقابله با تهدیدات ایران نیز اشاره کرد و گفت که هدف اصلی، حفاظت از منافع استراتژیک و جلوگیری از تشدید درگیری‌های منطقه‌ای است. او تأکید کرد که این تعاملات به دنبال یافتن راه‌هایی برای پاسخ به تهدیدات احتمالی از سوی ایران است.

وی با تأکید بر اهمیت حفظ همکاری نزدیک بین آمریکا و اسرائیل در این شرایط حساس، خاطرنشان کرد که روابط نظامی و امنیتی دو کشور برای مقابله با چالش‌های پیچیده منطقه‌ای، بیش از گذشته اهمیت یافته است.

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.