Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

پیشتازی ترامپ در نظرسنجی‌های سه ایالت کلیدی آمریکا

خبرگزاری پیگرد:جهان
نوشته شده توسط خبرگزاری پیگرد
چهارشنبه ۴ میزان ۱۴۰۳

نتایج نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد دونالد ترامپ در ایالت‌های آریزونا، جورجیا، و کارولینای شمالی در مقابل کامالا هریس پیشتاز است. 

نظرسنجی‌هایی که توسط نیویورک تایمز و کالج سیه‌نا انجام شده، نشان می‌دهد که ترامپ در میان رای‌دهندگان احتمالی در این ایالت‌های رقابتی از هریس جلوتر است. ترامپ در آریزونا با 50 درصد در مقابل 45 درصد، در جورجیا با 49 درصد در مقابل 45 درصد، و در کارولینای شمالی با 49 درصد در مقابل 47 درصد از هریس پیشی گرفته است. 
این سه ایالت از جمله ایالت‌های کلیدی در انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 هستند که نقشی تعیین‌کننده در نتیجه نهایی خواهند داشت. 

در حالی که نظرسنجی‌های دیگر نتایج متفاوتی را نشان می‌دهند، رقابت بین این دو نامزد همچنان نزدیک و شانه‌به‌شانه است. نتایج نظرسنجی شبکه NBC هریس را با 5 درصد اختلاف پیشتاز نشان می‌دهد، در حالی که نظرسنجی‌های CBS و CNN نیز هریس را با درصدهای مشابهی جلوتر نشان می‌دهند. با این حال، در نظرسنجی‌های مشترک یاهو و موسسه یوگاو پس از مناظره انتخاباتی، هریس با 5 درصد اختلاف در میان رای‌دهندگان ثبت‌نام کرده از ترامپ جلوتر است. 

با وجود این، نتایج انتخابات در ایالت‌های چرخشی همچنان تعیین‌کننده خواهد بود و می‌تواند بر نتیجه نهایی تأثیر زیادی بگذارد.

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.