Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

صعود تیم ملی فوتسال افغانستان به جمع ۱۶ تیم برتر جام جهانی ۲۰۲۴

خبرگزاری پیگرد:افغانستان
نوشته شده توسط خبرگزاری پیگرد
یکشنبه ۱ میزان ۱۴۰۳

تیم ملی فوتسال افغانستان در اولین حضور خود در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴، به جمع ۱۶ تیم برتر مرحله حذفی صعود کرد. فدراسیون فوتبال افغانستان روز یکشنبه، ۱ میزان، اعلام کرد که ملی‌پوشان کشور به‌عنوان بهترین تیم سوم مرحله گروهی به دور بعدی این رقابت‌ها راه یافته‌اند.

صعود تیم فوتسال افغانستان پس از آن قطعی شد که تیم ملی تاجیکستان با نتیجه هشت بر سه مقابل پاناما شکست خورد و از جام جهانی ۲۰۲۴ حذف شد. تیم ملی فوتسال افغانستان تا کنون سه بازی انجام داده است که در اولین بازی خود با نتیجه شش بر چهار آنگولا را شکست داد. هرچند در دو بازی دیگر با نتایج دو بر یک مقابل ارجنتاین و چهار بر یک مقابل اوکراین واگذار کردند، اما با کسب ۳ امتیاز، به‌عنوان تیم سوم گروه «C» معرفی شدند.

در این گروه، ارجنتاین با نُه امتیاز و سه برد متوالی در صدر جدول قرار دارد و اوکراین با دو برد و شش امتیاز در جایگاه دوم است.

این صعود تاریخی، نمادی از تلاش و استقامت ملی‌پوشان افغانستان است و نشان‌دهنده پتانسیل و اراده قوی این کشور در عرصه‌های بین‌المللی است. با این موفقیت، امید به آینده‌ای روشن‌تر و پیروزی‌های بیشتر در دل مردم افغانستان زنده شده است.

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.