Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

نشستی به منظور هماهنگی مساعدت های سازمان غذایی جهان در بلخ برگزارشد …


خبرگزاری پیگرد:ولایت بلخ
گزارش :لیلما ناتوان
۱۹جدی ۱۴۰۰

نشستی به منظور هماهنگی مساعدت های سال ۲۰۲۲ سازمان غذایی جهان ملل متحد در سطح ولایت بلخ در تالار ریاست اقتصاد آن ولایت برگزارشد.
در این نشست مولوی نورالهادی ادریس معاون ولایت بلخ در رابطه به اهداف و برنامه های امارت اسلامی در بلخ توضیحات ارائه کرد. وی افزود: کمک و دستگیری از نیازمندان و بینوایان در شرایط کنونی وظیفۀ هرفرد مسلمان است. معاون والی بلخ به مسوولان واحدا های اداری آن ولایت هدایت داد تا در قسمت توزیع کمک ها و شناسایی افراد بی بضاعت دقت کنند.
نجیب الله رحمانی رییس دفتر دبلیو. اف. پی، در شمال در مورد برنامه های آیندۀ آن اداره در سال روان روشنی انداخت وگفت: دفتر دبلیو. اف. پی، در نظر دارد در سال روان برای بی جا شد گان داخلی ، خانواده های بیکار و بی سرپرست ، کودکان سو تغذی و دهقانان تخم های اصلاح شده و کود کیمیایی کمک وهمکاری کند.
همچنان مولوی عبدالشکور جواد رییس اقتصاد بلخ هدف از این نشست را توزیع کمک های مواد غذایی و سروی افراد و خانواده های مستحق در سطح بلخ عنوان کرد و گفت که موسسات و سازمان های مدد رسان در بخش توزیع کمک ها و تکمیل پروژه های نیمه کاره وعده سپردند.
مولوی اسدالله وفا ولسوال چهاربولک گفت: باشندگان ولسوالی چهاربولک نیاز به کمک های اولیه، کلینیک صحی و حفر چاهای آب آشامیدنی ضرورت دارند.

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.