Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

تورنمنت فوتبال ریاست معارف سمنگان میان 16 تیم مکاتب رسما آغاز شد

خبرگزاری پیگرد:ولایت سمنگان
نوشته شده توسط :فضل رحمان ساعی
یکشنبه ۱۱ سنبله ۱۴۰۳

مدیریت تربیت بدنی و ورزش ریاست معارف ولایت سمنگان تورنمنت تابستانی فوتبال را میان 16 تیم مکاتب مختلف مرکز ایبک و دو تیم از ولسوالی های حضرت سلطان و خلم این ولایت آغاز نمود.

در مراسم افتتاحیه یا جشنواره این مسابقات که روز گذشته در میدان ورزشی لیسه ایبک راه اندازی شده بود، در آن مسوولان ریاست معارف، استادان مکاتب و تیم های مکاتب دولتی و خصوصی اشتراک نموده و مراسم رسم و گذشت را نیز برگزار نمودند.

در بازی افتتاحیه این مسابقات دو تیم فوتبال لیسه دره ژوندون و لرغان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 1 بر 0 به سود بازیکنان لیسه دره ژوندون خاتمه یافت

وزیر محمد حقیار مسوول تربیت بدنی و ورزش ریاست معارف سمنگان هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی ورزشکاران نخبه به تیم منتخب این ریاست و تشویق نوجوانان به ورزش می‌گوید

از سوی هم بازیکنان فوتبال تیم های مکاتب که در این مسابقات اشتراک نموده، از راه اندازی چنین برنامه ها استقبال نموده و از مسوولان ورزشی می‌خواهند که در زمینه رشد ورزش فوتبال و ساختن میدان های معیاری در این ولایت تلاش نمایند.

به گفته مسوولان این مسابقات به مدت بیشتر از یکماه ادامه خواهد داشت و قهرمان آن جهت برگزاری مسابقات دوستانه به ریاست های معارف ولایات همجوار معرفی خواهد شد.

جواب دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.