Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

راه اندازی کمپاین جمع آوری لباس تحت عنوان” یاری و مهربانی” در ولایت بدخشان….


خبرگزاری پیگرد:ولایت بدخشان
گزارش:شاهرخ “سیرت”
شنبه ۱۱جدی ۱۴۰۰

شماری از آقایان و بانوان کمپاینی را زیر عنوان ” یاری و مهربانی” به منظور جمع آوری لباس برای فقرا و مساکین در شهر فیض آباد مرکز ولایت بدخشان راه اندازی نمودند.

در این گردهمایی جوانان با شعاری ” ای که دستت می رسد کاری بکن” از شهر جدید آغاز تا شهر کهنه در شهر فیض آباد مرکز ولایت بدخشان ختم گردید.

محترمه فانوس از برگزارکنندگان این کمپاین گفت” جوانان با احساس بدخشان نظر به شرایط دشوار و رسیدن فصل سرما کمپاین جمع آوری لباس برای نیازمندان و خانواده های بی سرپناه را در شهر فیض آباد مرکز ولایت بدخشان راه اندازی نموده اند”.

در همین حال فتیح فرهمند یکی دیگری از برگزار کننده این برنامه میگوید” که این کمپاین در شهر فیض آباد به مدت پانزده روز دوام خواهد کرد وی نیز
از گسترش این کمپاین به ولسوالی های ولایت بدخشان نیز خبر داده و تایید می کند بیشتر از نیازمندان در روستاهای ولایت بدخشان قرار دارند.

شبنم بانوی دیگری که با این کاروان همراه شده میگوید” «ما از تمام کسانی که توان کمک نمودن را دارد می خواهیم که مارا همکاری نمایند تا ما با هم بتوانیم در این سرمای زمستان درد های اطفال نادار کم نموده و لباس های گرم برایشان مهیا نماییم.»

این در حالیست که امنیت این کمپاین توسط نیروهای طالبان در شهر فیض آباد مرکز ولایت بدخشان تامین گردیده و نیز آنان می گویند مخالف کمک به نیازمندان نمی باشند.

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.