Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

تیم ولایتی والیبال کاپیسا که از میان ۱۰ ولایت کشور مقام اول را از آن خود نموده مورد تقدیر قرار گرفت

خبرگزاری پیگرد _ ولایت کاپیسا
گزارش از: فرزادخموش
یکشنبه ۲۲ دلو ۱۴۰۲

آمریت امور جوانان ریاست اطلاعات و فرهنگ کاپیساامروز یکشنبه ۲۲ دلو سالروان تیم منتخب والیبال ولایت کاپیسا را که در بازی های رقابتی میان ۵۰ تیم از ۱۰ ولایت کشور در کابل مقام اول را به نام کاپیسا کسب نموده اند طی محفلی با اشتراک رؤسای ادارات دولتی، بزرگان، مدال آوران ورزشکاران و جوانان تقدیر نمود.

اظهارالله عاصم آمر امور جوانان ریاست اطلاعات وفرهنگ درین مورد به خبرگزاری پیگرد گفت: ریاست اطلاعات وفرهنگ همیشه حامی جوانان و ورزشکاران بوده و با آنچه درتوان دارد از جوانان حمایت می کند.
آقای عاصم راجع به کسب مقام اول توسط تیم منتخب والیبال کاپیسا افزود: در این اواخر تيم منتخب کاپیسا توانست در مسابقاتی که ازسوی ریاست تربیت بدنی کشور درکابل در میان ۵۰ تیم از ۱۰ ولایت برگزارگردیده بود مقام اول را از آن خود نماید که باعث افتخار برای کاپیسا و افغانستان می باشد.

درین برنامه، تحایف و تقدیرنامه هایی که از سوی ریاست اطلاعات وفرهنگ، ریاست صحت عامه و آمریت ورزشی تهیه گردیده بود توسط رییس اطلاعات و فرهنگ، رییس انکشاف دهات، رییس فواید عامه، رییس صحت عامه، مولوی ابوبکر، آمر تربیت بدنی و ورزشی، آمر رادیوتلویزیون کاپیسا برای ورزشکار تفویض و اهدا گردید.

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.