Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

کار یک‌جاده‌ی فرعی در غور آغاز شد…

خبرگزاری پیگرد :ولایت غور
گزارش : احمدشاه “موحد ”
جمعه ۳ سنبله ۱۴۰۲

کار ساخت و کانکریت ریزی ۶٠٠ متر جاده‌ی فرعی به ارزش بیش از ۱۱ میلیون افغانی صبح امروز  با اشتراک مسئولان محلی، از سوی اداره‌ی شهرداری ولایت غور آغاز شد.

مولوی امین‌الله شریفی شهردار غور هنگام افتتاح این جاده گفت، «این جاده فرعی، به طول ۶٠٠ متر، عرض ۱۳ متر، که دارای پنج پایه پلچک، ۶۴۶ متر جوی‌چه و ۱۸٠ متر دیوار محافظتی می‌باشد، که از کوچه‌ی ریاست اطلاعات و فرهنگ آغاز تا کوچه‌ی ریاست ارشاد، حج و اوقاف ساخته می‌شود»
وی، همچنان می‌گوید که کار ساخت و کانکریت ریزی این جاده با شرکت برادران رحیمی عقد قرار داد شده و تا ۶ ماه آینده تکمیل و به بهره برداری سپرده خواهد شد.
شهردار فیروزکوه هنگام افتتاح کار این جاده از تمام باشنده‌گان این ولایت خواست، که این اداره را همکاری کنند، تا آنان بتوانند خدمات بهتری برای مردم ارائه کنند.
بر اساس گفته‌های مسئولان در اداره‌ی شهرداری ولایت غور با ساخت این جاده مشکلات رفت و برگشت تعداد زیاد از مردم شهر فیروزکوه بویژه دانش آموزان مکاتب رفع خواهد شد.

با این‌حال باشنده‌گان شهر فیروزکوه از آغار کار ساخت و کانکریت ریزی این جاده استقبال کرده و از حکومت می‌خواهند که تمام جاده‌های این شهر را کانکریت کنند، تا مشکلات مردم در این بخش رفع شود.

این درحالی‌ست که روز گذشته کار ساخت ۴۲ کیلومتر جاده‌ی “درجه دوم” نیز به ارزش ۲٠ میلیون افغانی از بودجه‌ی وزارت فواید عامه در مسیر شاهراه غور _کابل افتتاح و کار آن عملاً آغاز شده بود.

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.