Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

ریاست پاسپورت افغانستان از روند توزیع پاسپورت درهفته ولایت کشور …


خبرگزاری پیگرد: کابل افغانستان
گزارش:فواد احمد “نظری “
۲۲ عقرب ۱۴۰۰
ریاست پاسپورت گفته است که روند توزیع پاسپورت در هفت ولایت مهم کشور آغاز خواهد گردید که این ولایت ها شامل ولایات قندهار،هرات،مزارشریف،کندز،ننگرهار،پکتیا و خوست دوباره از سر گرفته خواهد شد.
علم گل حقانی؛سرپرست پاسپورت امروز شنبه (۲۲عقرب)در یک نشست خبری در کابل گفت: ما روند توزیع پاسپورت را در هفت ولایت مهم کشور آغاز خواهیم کرد
 که در مرحله نخست برای کسانی که قبلا درخواست پاسپورت کرده بودند ویا هم بایو متریک شده بودند پاسپورت توزیع میکنیم و متقاضیانی که برای ګرفتن پاسپورت جدیدآ اقدام می کنند باید تا امر ثانی منتظر باشند تا کسانیکه قبلا اقدام گرده بودند روند توزیع پاسپورت شان به اتمام برسد.
آقای حقانی در ادامه افزوده است که ما در تلاش این هستیم تا روند توزیع پاسپورت در آینده های نزدیک به حالت عادی خود برگردد تا کسانی که متقاضی پاسپورت هستند بتوانند به زودترین فرصت پاسپورت شان را اخذ نمایند.
از سوی هم حقانی گفته است ریاست پاسپورت در حال حاضر به تعداد ۹۰۰ صد جلد پاسپورت سفید در خدمت این ریاست موجود است و به تعداد ۶۰۰ صد هزار پاسپورت در چاپ خانه ها موجود است و در آینده نزدیک ۱ ملیون پاسپورت چاپ میشود و همچنان هیچ نوع کمیشن کاری در پروسه توزیه پاسپورت وجود ندارد و کسانیکه دست به چنین اقداماتی بزنند با آنها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.