Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

مساعدت مواد غذایی و غیر غذایی برای ۳۵۶ خانواده بی بضاعت در ولایت کاپیسا

1 min read


خبرگزاری پیگرد ولایت کاپیسا
گزارش :  فرزادخموش
پنجشنبه ۱۰ حمل ۱۴۰۲

صبح امروز پنجشنبه ۱۰ حمل سالروان برای ۳۵۶ خانواده بی بضاعت ولسوالی مرکز ولایت کاپیسا ازسوی موسسه İHH ترکیه به همکاری دفتر ولایتی ریاست سره میاشت مواد غذایی و غیر غذایی مساعدت گردید.

شیخ اسد الله سنان معاون مقام ولایت حین توزیع این مواد گفت: از حسن نیت و حس بشردوستانه موسسه محترم İHH ترکیه اظهار سپاس میکنم که درین ماه مبارک رمضان خانواده های بی بضاعت کاپیسا را مساعدت غذایی و غیر غذایی نمودند و از دیگر نهاد های خیریه و موسسات بین المللی نیز تقاضا داریم تا کمک های بشردوستانه خود را برای مردم افغانستان و بخصوص کاپیسا بیشتر سازند تا باشد مشکلات مردم از ناحیه اقتصادی مرفوع گردد.

حفیظ الدین قمری رئیس زون شمالشرق اداره سره میاشت افغانستان حین توزیع این مواد گفت: از موسسه محترم تشکر میکنم که خانواده نیازمند را مساعدت کردند و ما مصمم هستیم تا نهادهای خیریه ملی و بین المللی را جلب و جذب نمایم تا مردم ما که از ناحیه اقتصادی در وضعیت بد قرار دارند بیشتر از پیش مساعدت نمایند.

همچنان مطیع الرحمن ضیا رئیس سره میاشت ولایت کاپیسا درین مورد به خبرنگار ولایتی پیگرد نیوز گفت: موسسه محترم İHH ترکیه در هماهنگی اداره سره میاشت برای ۳۵۶ خانواده بی بضاعت ولسوالی مرکز ۸ قلم مواد غذایی و غیر غذایی مساعدت کرد که شامل: دو بوجی آرد ۲۵ کیلویی، دو کلیو لوبیا، یک کیلو برنج، یک کلیو بوره، یک کیلو بلغور، دو قطی رب، ۵ پاکت ماکارونی، دو لیتر روغن، یک کیلو نمک، ۱۲ بوتل مایع ظرف شویی و یک جوره بوت وبسته لباس های طفلان وزنان می‌ شود.

درهمین حال نذیر الله و محمد ایاز  دو تن از مستفید شنوندگان کمک ها به خبرنگار ولایتی پیگرد نیوز گفتند: از موسسه محترم تشکر می‌کنیم که درین ماه رمضان ما را کمک کردند و از دیگر موسسات هم تقاضا داریم که کمک های خود را برای مردم بیچاره و بی بضاعت بیشتر سازند تا مشکلات اقتصادی ما حل گردد.

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.