Paigard News Agency – خبرگزاری پیگرد

خبرگزاری پیگرد, انعکاس رویداد های افغانستان, منطقه و جهان

100 خانواده بی بضاعت در کابل مواد اولیه توزیع گردید!

1 min read


خبرگزاری پیگرد:کابل-افغانستان
گزارش :فواد احمد “نظری “
یکشنبه ۸ حوت ۱۴۰۰

با وجود فقر گسترده در افغانستان و بیکاری در سراسر کشور با آنهم یک نهاد خیریه برای ۱۰۰ خانواده بی بضاعت مواد خوراکی در کابل توزیع کرد.

بریالی سجاد مسئول موسسه نور افغانستان استرالیا امروز یک شنبه(۸،حوت)در کابل گفت:کمک های امروز این موسسه برای ۱۰۰ خانوتده بی بضاعت و فقیر کمک های مواد خوراکی توزیع گردید و ما در تلاش هستیم تا کمک های خود را برای خانواده های بی بضاعت در آینده هم داشته باشیم.کمک های که از طریق این نهاد صورت گرفته روی یک سروی از سوی همکاران این نهاد صورت گرفته است .

آقای سجاد افزود با وجود کمک های امروز این نهاد در گذشته نیز برای شماری از خانواده های بی بضاعت و فقیر کمک های نقدی و غیر نقدی نیز توزیع کرده است .
وی همچنان علاوه کرد که این کمک‌ها شامل 10 قلم مواد غذایی از قبیل برنج،روغن،مکرونی،مایع ظرف شویی و دیگر مواد اولیه بود که ارزش این بسته‌ها به 3500 افغانی میرسد.

موسی عزیزی یک تن از خانواده فقیر گفت:ما از این کمک های موسسه نور افغانستان قدردانی میکنیم و ما در شرایط سخت دشوار اقتصادی به سر میبریم و این کمک ها برای ما کفایت نمیکند.
آقای عزیزی از جامعه جهانی و بنیاد های مدد رسان خواست تا در این شرایط اساس و فقر دست مردم افغانستان را بگیرند اگر این نهاد خیریه با مردم افغانستان توجیع نکند ما شاهد فاجعه انسانی در سراسر افغانستان خواهیم بود.

از سوی تمنا رحمتی دیگر خانواده فقیر گفت:جهان ما را در فراموشی قرار داده است ما در حال حاضر در شرایط بد اقتصادی قرار داریم و کمک های که از سوی بعضی از نهاد شخصی صورت میگرد برای مردم افغانستان بسنده نیست و باید این نهاد توجیع زیادی بالای مردم فقیر و مظلوم کشور داشته باشند.

وی همچنان از نهاد های خیریه خواست تا کمک هایشان را در سراسر افغانستان ادامه بدهند تا دیگر ما شاهد فقر و گرسنگی در کشور نباشیم.

این در حالیست است که شماری از شهروندان افغانستان از این کمک های نهاد های مدد رسان قدردانی کرده و آن را بسنده نمیخوانند و از جامعه جهانی سازمان ملل و نهاد های مدد رسان جهان میخواند تا کمک های شان را در سراسر افغانستان بفرستند و در این شرایط اساس مردم مظلوم افغانستان را از یاد نبرند.

Copyright © Paigard News By Master Technology | Newsphere by AF themes.